Terdiscussie: Onnozele Kinderen of Onschuldige Kinderen wordt op 28 december gevierd - Terdiscussie

Ga naar inhoud

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Onnozele Kinderen of Onschuldige Kinderen wordt op 28 december gevierd Score Topic: -----

#21 Gebruiker is online   Reinhardt Icoon

• Lid van de club van 2000
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Groep: Member+
  • Lid geworden: 27-januari 08
  • Interests:Teveel om op te noemen...

Gepost 04 januari 2010 - 23:33

Bekijk Post WillemDeZwijger, op Jan 4 2010, 22:26 , zei:

Joop den Uyl: de PvdA-man die uren kon praten zonder iets te zeggen, of antwoord op een vraag te geven.
Als ie uitgepraat was wist niemand meer wat nu eigenlijk de vraag was of waar het over ging.

Dan hebben we hier wel flink wat vooruitgang geboekt, met Jan Peter aan het roer... :(
Ik vond Joop wel sympathiek; ook zijn wat krakerige voorzichtige manier van spreken beviel me wel. Beter dan het opgefokte hoera! gezeik dat onze huidige premier ten beste geeft, in ieder geval. Ik ben die peptalks meer dan beu, dat robotesque optreden van zo'n harlekijn.
Nee, dan Joop den Uyl!

Maar dat was dan ook een heel andere tijd, vroeger. Toen zaten heren (en één dame) rond een tafel stevig te paffen in een schijnbaar gemoedelijke sfeer.
Zouden ze nu schande van spreken.

Misschien moeten we "vroeger" dan ook maar laten beginnen bij de val van het kabinet Den Uyl, in 1977.

Deze post is bewerkt door Reinhardt: 04 januari 2010 - 23:33

Uche, uche, die klimaatsopwarming gaat een mensch niet in de koude kleren zitten, toch?
0

#22 Gebruiker is offline   Blues-Bob Icoon

• Forum Divan
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 22-februari 08
  • Interests:Mijn lieve vrouw Ángel Caído<br />Muziek (Blues e.d: Hoe dooier, hoe mooier!)<br />Basketball<br />Mijn werk als fysiotherapeut

Gepost 07 januari 2010 - 10:49

Bekijk Post Kjell, op Dec 29 2009, 05:26 , zei:

Geposte afbeelding

Kingdom: .
Als jochie heb ik een dergelijke afbeelding van de Kindermoord te Bethlehem - maar dan nog veel gruwelijker - gezien. Die stond in een geïllustreerde bijbel.

Er bestaat niet zoiets als een lieve Almachtige God, dacht ik toen al.

Het is almachtig GOEDE god, maar ik moet zeggen dat ik dat ook niet zo terug zie.

Mooi overigens dat almachitig lieve goed, kernwapens en joop den uyl in 1 topic, zonder problemen elkaar opvolgen :lol:

Bob
Tiepvauden onder voorbehoud...
I am the little red rooster, to lazy to crow for day.
0

#23 Gebruiker is offline   ángel caído Icoon

• Forum Diva
  • Pip Pip Pip Pip Pip Pip Pip
  • Lid geworden: 18-september 03

Gepost 06 maart 2010 - 16:53

Ja mooie dag 28 december, mijn verjaardag :) Ben dus wel bekend met het verhaal.
Gelukkig mag ik altijd kiezen wat er gegeten wordt ;)
Deze gebruiker is niet langer actief
0

• (2 Pagina's )
  • +
  • 1
  • 2
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers