Gepost 06 september 2003 - 15:02
De zus had de gegevens van de jongen gepakt en zelf een afspraakje met de jongen gemaakt. Of de zus bleek de moordenaar van de moeder. Of de zus was getraumatiseerd door haar moeders dood en wilde het 16 jarige meisje doden omdat deze op de begrafenis van haar moeder zomaar had zitten flirten, welke zich verweerde en perongeluk of uit zelfbescherming daarbij haar zusje doodde.
Volgens mij zijn er uit dit verhaal ongeveer 10 verklaringen te halen, of eigenlijk wel meer. Daarnaast zou de moord natuurlijk ook nog komen door totaal andere dingen. De zus perst het meisje al jaren af bijvoorbeeld.
Ik vraag me echt af waarom psychologen normaal vele gesprekken nodig hebben om dit soort dingen te achterhalen.
Ow zijn dit er trouwens al genoeg, want ik kan er nog wel een aantal opschrijven.
What I am concerned with is my readiness to obey the call of truth, my God, from moment to moment, and, therefore, when anybody finds any inconsistency between any two writings of mine, if he has still faith in my sanity, he would do well to choose the later of the two on the same subject. MK Gandhi